Stem op Stichting Reddingsplan Franciscuskerk!

28 augustus 2024

Tijdens de Rabo ClubSupport stemcampagne 2024 kunnen Rabobankleden hun stem uitbrengen op vereniging(en) of stichting(en) die zij een warm hart toedragen. Deze stemmen zijn geld waard. En mooier, het stemmen kost u niets! Hoe meer stemmen er op een vereniging of stichting uitgebracht worden, hoe meer geld die vereniging of stichting ontvangt vanuit Rabo Clubsupport.

Als Rabo-lid kun je ieder jaar stemmen op jouw drie favoriete clubs. Ook onze stichting heeft zich dit jaar weer aangemeld want er is nog veel geld nodig voor de laatste restauratiefases en voor groot onderhoud van de kerk.
Mogen wij op uw stem rekenen?

Stemmen kan vanaf 2 september a.s. via Raboclubsupport.nl

Adrie Boere, penningmeester Stichting Reddingsplan Franciscuskerk

(Bent u een Rabobankklant maar nog geen Rabo-lid. Lid worden kan gemakkelijk als je ingelogd bent in de app of via de website van de Rabobank.)

Andere berichten