broom, sweep, brush

Wie komt de kerkschoonmaakploeg versterken?

28 augustus 2024

Wij willen ons even aan jullie voorstellen: Wij zijn een enthousiaste ploeg mensen die al sinds jaar en dag onze prachtige Bonaventura kerk schoonhoudt. Onze leeftijd varieert van 65+ tot 90+ en we komen gemiddeld 1 x per 2 maanden op vrijdagmiddag bij elkaar om de kerk er weer piekfijn uit te laten zien.

Maar helaas gaat de leeftijd van sommigen van onze ploeg gepaard met de nodige ongemakken en zijn zij nu genoodzaakt om te stoppen en dus zijn we nu naarstig op zoek naar nieuwe leden, die ons willen helpen om ons werk voort te zetten. Onze werkzaamheden houden in het stofvrij maken van de banken, vloeren, altaren en de Mariakapel. De werkzaamheden zijn niet al te zwaar en na afloop drinken we met elkaar koffie of thee.

Wie o wie wil ons helpen en werkt op deze manier mee aan het mooi houden van onze parochiekerk, maar ook aan het op peil houden van de eigen conditie.
We horen graag van jullie,

Namens de kerkschoonmaakploeg,

Helmy Borsboom