6 juni 2026
19:00 uur
Een groep van negen jongeren is al sinds november met elkaar bezig rond de vraag: Vormen, wat is dat? Het zijn rijke en gezellige avonden; iedereen is enthousiast dat we zo met elkaar op weg zijn. Zev
In Kamerik is er een solidariteitsmaaltijd in de vorm van een ontbijt en wel op Goede Vrijdag 3 april in het parochiecentrum van de Sint-Hippolytuskerk. Aanvang 9:00uur. U kunt zich aanmelden via het centraal secretariaat bij Marie-Louise 0348-203012
Openingstijden: dinsdag, donderdag of vrijdag: 9-12uur of via email: secr@parochiepaxchristi.nl Een telefoontje of app-bericht naar Ad van Schaik kan ook.