Onze geloofsgemeenschappen

De Parochie Pax Christi omvat vier geloofsgemeenschappen.  De komende jaren zullen wij erop inzetten dat de eigenheid van elke geloofsgemeenschap het geheel van de parochie Pax Christi zal versterken. Zo mag elke geloofsgemeenschap bijdragen aan de eigen en gezamenlijke roeping om God tegenwoordig te stellen in onze wereld.

Lokaal bestuur

De parochie wordt bestuurd door het pastoriebestuur. Elke geloofsgemeenschap heeft een locatieraad en pastoraatsgroep. De locatieraad zorgt voor de facilitaire ondersteuning van het pastorale werk. De pastoraatsgroep ondersteunt het pastoraal team in het uitvoeren van hun pastorale werk. Wil je contact opnemen met een locatieraad of pastoraatsgroep, kijk dan bij de contactgegevens van de betreffende geloofsgemeenschap.